Bukefalos 28 år!

Hi lite pro hjälm fr h**ks?

Horsen

Trådstartare
Hallå!ngn som har hjälmen från hööks, typ hi lite pro? den utan silversak fram eller så att säga...ja köpte den i fredags och jag tyckte att den var asskön! ngn som har haft dn längre än jag (dvs ung fem dagar, nv en gång) och kan skriva en rad eller två om den, om den är bra, varm osv.
 
provade den i affärn och tyckte den var väldigt skön :)!
har svårt att hitta hjälmar som sitter bra på mig men denna gjorde det.
 
Finns den utan platsgrejen med?? :confused:
Jag har den med iaf och det är den skönaste hjälm jag någonsin haft! :love: Köpte den i oktober och ventilationen är kanon! :love:
 
min kompis har sån med ventilation och hon tkr att den är kanom! mamma köpte en sån grå och då ville ja ha en blå hjälm...nu gäller det bara att hitta en kavaj i rätt färg också... :smirk:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 306
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det var fredag kväll. Klockan hade blivit halv sju och hon var äntligen på väg hem från jobbet. Hon var bara 18 år, men hade lyckats få...
Svar
0
· Visningar
736
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Då var det dags för en ny hjälm då den gamla överskridit sitt "bäst före-datum" på tok för mycket. Nu velar jag mellan de olika...
Svar
18
· Visningar
3 739
Senast: Nomina
·
Utrustning Har nyligen köpt ny häst och tusentals saker till honom, och nu känner jag att det är dags att uppdatera även min egen utrustning. Men...
2
Svar
23
· Visningar
2 728
Senast: Melina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Brukshundar och könsbunden aggressivitet
  • Kattbilder #9
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp