High Chapparall

Sv: High Chapparall

"- det var lite för dåligt med vanliga klasser "

Håller helt med dig !!:(
Men jag drar mig nedåt med pållen iaf...:D
 
Sv: High Chapparall

*kl*

Något som jag skulle tycka vore trevligt och roligt var om ni som ska tävla eller dit överhuvudtaget ville presentera sig och visa en liten bild eller två på sig och sin häst.....gärna där man ser hur ni ser ut. Helst det riktiga namnet också......

Nu vet jag att många vill vara anonyma men ni som inte vill vara det,,,,,,,,,kan ni inte avslöja er lite så man vet vilka man ska hålla utkik efter................
 
Sv: High Chapparall

ok jag vågar oxå visa vem jag är. Heter då Sandra Nilsson och min häst heter Jasmine, hon är 9 årigt Quarter/halvblods sto.
Då ska vi se om jag kan lyckas lägga in en bild oxå :smirk:
img_4112_small.jpg

img_4065_small.jpg
 
Sv: High Chapparall

hmm bilderna blev väldigt små lite svårt att se då... Ni som kan går det att få dom större??
 
Sv: High Chapparall

kanske går bättre om du länkar till dem ? men jag vet inte...:crazy:
 
Sv: High Chapparall

Jo de kan jag ju prova.. :)

Jag ska vara med i Pleasure, dummy stopping, team sorting å så last man standing.:rofl: blir inte så många klasser denna gång. Vad ska du rida då?
 
Sv: High Chapparall

Pleasure ( vi är absolut inget pleasure ekipage! ):angel:
Trail , Ranch Trail
Reining ( inte heller våran starkaste gren direkt ..:crazy:
Heard work (första gången mest på skoj.)
Ranch Cutting troligtvis team phenning...
och pool bending (mest på skoj)...:rofl: :banana:


blev lite rörigt ...men ändå...
 
Sv: High Chapparall

Var egentligen oxå sugen på att vara med i poole bending för att det är så himla kul :bump: men av någon anledning så blev de inte så.

img_4065.jpg


img_4112.jpg

Tror jag lyckades förstora bilden nu
 
Sv: High Chapparall

jag skall ju som sagt deit, jag skall inte tävla men jag satsar på tävla nästa år, men det skall bli kul att var där som publik, få se vad King tycker om det ?!?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 431
Senast: lilstar
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
916
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 659
Senast: WBanna
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp