High Chapparall

Sv: High Chapparall

Japp vi åker oxå dit, åker redan på söndag och blir där hela veckan (min mamma är funktionär) och jag skall tävla min + någon annans häst.
Och hoppas på att få se många bra ritter, framför allt reining.
 
Sv: High Chapparall

nej, king skall inte till Bökeberga, jag skal, dit men inte han. Han har muskalt upp sig enormt, han har en riktigt hingstkropp nu med muskler och allt, men han är ju valack som tur är. Han går på sommarbete nu och stormtrivs, självklart rider jag hanom varje dag nu när jag äntligen har hittat en sadel som passar honom. åååh bullet var så fin när jag var och provred king, älskar buckskinn, men vet ni, King har mörkant jätte mycket han är snart svettfux, ssååå söt. hoppas att alla placerar sig jättebra på HC
 
Sv: High Chapparall

ja det närmar sig med stormsteg hoppas vädret blir lika fint som i fjol.Ja det ska bli jättekul med alla hästar o människor .
 
Sv: High Chapparall

Sitter redan och väntar!!!:crazy:
Längtar så det är inte klokt efter den helgen!!! Har varit inplanerad i almanackan sen förra året och stugorna bokades direkt de släpptes, närmast tävlingsplatsen förstås:bow: . Vill ha lite koll på vilka som ska tävla så att vi kan heja lite extra:banana:
 
Sv: High Chapparall

Japp det är 37 dagar kvar nu:D Väntar på att få licensen sen så ska anmälan göras. Ojoj hur kommer det att gå :crazy: Har bara vart me på tävlingarna här på våran lilla ö. Lär bli väldigt spännande att se hur det kommer att gå men förbaskat skoj :)
 
Sv: High Chapparall

Läste proppen nu och det är en hel del spännande klasser, är det någon som vet om dom har en klass för bara tjejer i reining, jag har hört ryktas om det men kollade inte så jättenoga på proppen, hade lite ont om tid...
 
Sv: High Chapparall

Det ska nog gå bra............:)
Ni från Gotland brukar ju vara jätteduktiga..........antar att ni har en trevlig klubb och duktiga tränare......:)
 
Sv: High Chapparall

Jo det är en trevlig klubb, med mycket skoj :) Spelar inte någon större roll hur det går, bara att ha varit med kommer vara bra nog. :rofl: ska bli kul med allt annat som är runt om kring oxå. Vad jag förstått så brukar det även vara lite festande på kvällarna :D skoj skoj!
 
Sv: High Chapparall

Det är klart att det är mycket partaj........helmysigt.

Jo...jag har kontakt med en väldigt duktig gotlänning.
Har även sett många tävla som är från gotland och jag kan inte annat än säga att de är jätteduktiga.
 
Sv: High Chapparall

Ska bli såååå kul att komma dit och tävla å umgås me folk :banana:
För att ställa en ny fråga vad för klasser ska ni som tävlar vara med i då? Själv så ska jag vara me i pleasure, stopping och sen så blir det nog nån mer klass. :rofl:
 
Sv: High Chapparall

jadu... va ju så himla lite ridklasser men alla dom ska man väl va med i... sen KANSKE det blir ngn team phenning eller så...:D
 
Sv: High Chapparall

jag ska också till chappen med min arab... vi ska vara med i pole bending och barrel race om allt går som planerat.
 
Sv: High Chapparall

*kl*

Kom ut i hagen i går skulle hämta in hästen och hon är totalt block halt (inge tecken på hälta dagen innan). :confused: Tur är så har man hästen installad hos hovis, så han karva lite i hoven, (hon har vart duktig på att få hovbölder) ingen hovböld men däremot ett litet hål som det började blöda ur. Troligt är att hon trampat på något vasst. Men vem vet. Skulle inte förvåna mig om hon kommer vara halt nu, så att jag inte kan tävla henne på HC. Skulle vara min vanliga tur. :( Så jag har kämpat sen jag köpte henne att få ordning på hennes hovar, mage å vet inte allt. jaja vi ska ta en nogrannare titt i dag å se vad vi ska göra.
 
Sv: High Chapparall

Hältan är nästan helt borta. Men exakt vad som var fel vet vi ej, förutom att det satt i hoven. Men hon har lite problem med sina hovar pga dålig skötsel och fodring (kass hantering helt enkelt) från där hon stod förut. :mad: Men jag har sagt till henne att hon måste bli helt bra nu å de är bäst för henne att hon lyder :D
 
Sv: High Chapparall

Ja jag måste ju få heja på alla bukefalister (fast jag vet ju inte vilka ni är:confused: ) . Får väl bara ropa heja buke:angel: :) , så får den som vill ta åt sig... Jag längtar så att jag kan bli galen till HC, det blir min semester i år. Hoppas på toppenväder!!!!
Kan vi inte ha en liten westernbuketräff????
 
Sv: High Chapparall

*knapplån*

Jag ska dit, men pållen får vara hemma det var lite för dåligt med vanliga klasser för oss...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 435
Senast: lilstar
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
916
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 659
Senast: WBanna
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hijabis i stallet!
  • Fjordingtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp