Hinderstöd

Jane_Done

Trådstartare
Jag undrar om någon har något tips på smarta hinderstöd man någorlunda enkelt kan snickra ihop? När jag bara löst funderar på det så verkar ju själva foten vara det som behövs tänkas till på.

Har du gjort något smart?

/Jane
 
Japp, jag hittade en enkel lösning när jag tittade på bilder av modellhästar och fick se hinder av samma typ :) Jag och polaren ska köpa virke å snickra ihop 4-6 sådana där stöd.. till foten behöver man väl ca 1 meter plank, och det är bra mkt billigare än 160:- spänn för en hinderfot i metall :crazy:
{4696dce1-0555-4934-852b-19b025228028}.jpg

Länk utifall bilden inte fungerar
 

Liknande trådar

Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
865
Senast: a1agnlju
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
960
Senast: Badger
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 324
Senast: Squie
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
864
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp