Hingst på Etrusco-sto?

Fannybadh

Trådstartare
Hej!
Mitt älskade sto har pga skada fått lägga ner sin tävlingskarriär. Hon fick 2019 ett föl e. Action Man Ask och nu är jag så sugen på att betäcka henne 2021 igen.

Hon har trevliga gångarter med enormt tryck i språnget ”dumb power”. Är en mycket speciell häst med nerv.
Söker/önskar en hingst med hög ridbarhet, härlig galopp och med en korrekt typ gärna åt det ädlare hållet. En hingst som lämnar lite storlek på avkommorna då mitt sto bara är 165 😄

E. Etrusco ue: Hubertus
 
Hej!
Mitt älskade sto har pga skada fått lägga ner sin tävlingskarriär. Hon fick 2019 ett föl e. Action Man Ask och nu är jag så sugen på att betäcka henne 2021 igen.

Hon har trevliga gångarter med enormt tryck i språnget ”dumb power”. Är en mycket speciell häst med nerv.
Söker/önskar en hingst med hög ridbarhet, härlig galopp och med en korrekt typ gärna åt det ädlare hållet. En hingst som lämnar lite storlek på avkommorna då mitt sto bara är 165 😄

E. Etrusco ue: Hubertus

Vill du coola ner temperamentet?
Vad tycker du om Emmerton eller Heartbeat? 🙂
 

Liknande trådar

Avel Behöver hjälp med att hitta en grövre hingst till ett halvblodssto e: casa grande ue: Landlord. Min vän är inne på att betäcka sitt sto...
Svar
10
· Visningar
1 328
Senast: tabac
·
Avel Jag köpte min drömhäst i våras. Tanken var att vi skulle träna (utbilda mig) för att senare tävla och utvecklas. Men denna sommar har...
Svar
1
· Visningar
1 095
Avel Hej! Skulle jag kunna få lite råd angående val av hingst? Är heeeelt ny på detta med avel och det är ju bokstavligen en djungel...
Svar
12
· Visningar
2 160
Avel Någon som har tips til hingst til mitt Jazz/Lauries Crusador sto? Stoet är stort, nogot grovt men med eksepsjonelle gångartskvalitéer...
Svar
0
· Visningar
768
Senast: ElleE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp