Hingstförslag

Jag gillade verkligen Nintenders temperament när jag såg honom på visning, han har dessutom visat hållbarhet genom att vara aktiv tävlingshäst under lång tid. Inte den yngsta hingsten, men rätt blod.
 
Jag gillade verkligen Nintenders temperament när jag såg honom på visning, han har dessutom visat hållbarhet genom att vara aktiv tävlingshäst under lång tid. Inte den yngsta hingsten, men rätt blod.

Nintender är väldigt fin men är det inte han som dragit på sig en massa senskador både fram och bak? Kan blanda ihop det helt och ber isåfall om ursäkt men relativt säker på att det var hans namn som nämndes även om det inte måste stämma bara för det kom från en viss person såklart :)
 

Liknande trådar

Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 003
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 420
Avel Hej! Ska ev ta föl på min systers swb nästa år, hon är mer av den ganska breda o bastanta typen och 167 i mankhöjd, är själv 163 så har...
2
Svar
29
· Visningar
3 240
Senast: cirkus
·
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
4 232
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Dressyrsnack 16
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp