Hingstkatalog nu för tiden, finns det?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Hathor
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 241

Hathor

Trådstartare
Jag undrar om det finns någon hingstkatalog för Svenskt halvblod (eller varmblod kanske det heter). Var får man tag på en samlad överblick av godkända hingstar man kan köpa?

Jag undrar om det finns någon hingstkatalog för Svenskt halvblod (eller varmblod kanske det heter). Var får man tag på en samlad överblick av godkända hingstar man kan köpa?

Hingstar att köpa tror jag inte det finns något speciellt forum för? Det ges inte ut någon katalog i pappersformat med hingstar i avel längre heller men de som har löst licens för SWB kan man hitta på http://www.sprangrulla.se/

Jaha, nej, någon sådan har inte getts ut på flera år. Tips är att de flesta väntar med att lösa licens så finns inte så många inlagda för i år ännu, men man även titta på föregående år.

Vad synd att de tog bort den... Det var ju jättepraktiskt att kunna bläddra i men då får man väl sitta vid datorn istället nu.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 235
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
504
Senast: Freazer
·
Avel Önskar tips på svensk stammade halvblods hingstar. (SWB godkända) Har en vän som har ett sto med gammal svensk halvblodstamstam som vi...
Svar
13
· Visningar
1 837
Senast: jemeni
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 366
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka