hippolog utbildning

J

johanna_1

Hejsan!

Är det någon här som har gått hippolog utbildningen med inriktning trav på wången. Är lite nyfiken på hur det är och vad som har hänt efter utbldningen. är jätte taggad dat gå där..nån som har nått att dela med sig? :)

Sv: hippolog utbildning

Hej

Jag har tyvärr inget att dela med mig av, men det verkar inte som någon har det, har försökt att spåna själv i detta men det verkar inte vara någon här inne som har erfarenhet av just trav utbildningen. Ser att det var längesedan du skrev detta men hur har det gått har du sökt? har du kommit in?

Sv: hippolog utbildning

HEJ!
Var ett tag sen verkligen.....emn nej, det blev aldrig av har inte praktiken som behövs! Men funderar på travhästskötar utbildningen via folkhögskolan.
Har du sökt? eller hört nått mer om den? :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 812
Senast: Kakis
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 204
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 279
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
12
· Visningar
1 578
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31