GBs tresmak bananasplit eller vad den nu heter. MEGAHISS 

har alltid uppskattat en god vaniljglass med bananchokladsås till. här behövs ingen sås
svinigt gott när man dessutom har mosat ihop allt till en mjukglass

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med! Barnsligt gott. Brukar inte vara så mycket för de där tresmak-glassarna annars. Men banana split ärGBs tresmak bananasplit eller vad den nu heter. MEGAHISShar alltid uppskattat en god vaniljglass med bananchokladsås till. här behövs ingen sås
svinigt gott när man dessutom har mosat ihop allt till en mjukglass
![]()
Håller med! Barnsligt gott. Brukar inte vara så mycket för de där tresmak-glassarna annars. Men banana split är![]()
Exakt! Då tog man ju lite vad man fick. Tråkglass eller ingen glass? GLASS!precis, dom är rätt träiga. man tyckte det var gott när man var liten, men nu kvittar det. får skylla på att jag inte visste bättre på den tiden.
Att häda är väl ändå att äta upp mer än chokladglassen i eländethäda inte![]()
Förståeligt!
Ett av mina två favoritviner!TROR att denna kan ha varit med tidigare, men det gör inget....så SJUKT stor HISS!! Godaste vinet jag någonsin druckit tror jag!
(bilden hade gärna fått vara större...)
![]()
Skoja inte! Helt livsfarligt som sällskapsvin kan jag sägaSkulle tro att det gör sig ännu bättre som sällskapsvin!![]()
Noooot suprised!Skoja inte! Helt livsfarligt som sällskapsvin kan jag säga![]()
.
Att häda är väl ändå att äta upp mer än chokladglassen i eländet
//Zebra som grävde ur chokladen och gav resten till syrran![]()
Detsamma
Jag förlåter dej. Ty du vet inte vad du gör![]()
TROR att denna kan ha varit med tidigare, men det gör inget....så SJUKT stor HISS!! Godaste vinet jag någonsin druckit tror jag!
(bilden hade gärna fått vara större...)
![]()