DISS till Estrellas nya Peppar& Saltchips. Borde heta socker&vinägerchips.
Naah, jag som tänkte testa dem till helgen. Låter nog bli då, socker och vinäger låter inget vidare.. Nog för att jag gillar vinägerchips, men då ska det vara med salt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
DISS till Estrellas nya Peppar& Saltchips. Borde heta socker&vinägerchips.
Hur smakar icke-syntetisk cola?DISS DISS DISS DISS
Jag tog en klunk, utbrast "fy faan" och hällde ut restenVill man få en sockerchock med syntetisk cola så varsågod
Det är alltså 8.8 gram socker/100 g, och jag är van vid cola zero....
![]()
Enda vinägerchipsen jag funnit ätbara är Bjäre chips.
Där köpte jag faktiskt en hel påse efter att ha smakat![]()
Chipsen, ät CHIPSEN för guds skull människa!Plopp Saltkola är iofs god men inte tycker jag att den smakar så salt. Tveksam hiss eftersom den är god, bara inte smakar tillräckligt mycket.
Plopp Polka däremot får en rejäl HISS! Riktigt smarrig![]()
Chipsen, ät CHIPSEN för guds skull människa!
Kvällsmat schmällsmat! Chips ät väl mat?!Haha, låt mig äta kvällsmat förstMen dip står i kylen och göttar sig
![]()
Alltså all cola är väl mer eller mindre syntetisk, men det finns ju skillnader även där kan jag tycka.Hur smakar icke-syntetisk cola?![]()
Kvällsmat schmällsmat! Chips ät väl mat?!
Spännande smaker!Drack två sorters mousserande från Rudenstams idag. Vitavinbär och Svartavinbär. SÅ GOTT! MEGAHISS på den med vita vinbär och HISS på den med svarta vinbär. Verkligen jättetrevligt alternativ som alkoholfri måltidsdryck.
![]()
Ja verkligen! Så kul med vita vinbär tycker jag, det blev lagom sött, men inte för sött, utan att bli sliskigt som viss frukt kan bliSpännande smaker!![]()
Vart köpte du dem?Ja verkligen! Så kul med vita vinbär tycker jag, det blev lagom sött, men inte för sött, utan att bli sliskigt som viss frukt kan bli![]()
Jag hittade dem på Ica Fokus i Göteborg, men det verkar som det finns många återförsäljare enligt den här listanVart köpte du dem?
Aha, tack!Jag hittade dem på Ica Fokus i Göteborg, men det verkar som det finns många återförsäljare enligt den här listan
http://www.rudenstam.se/fruktdrycker/
(Kommer längst ner på sidan)
Drack två sorters mousserande från Rudenstams idag. Vitavinbär och Svartavinbär. SÅ GOTT! MEGAHISS på den med vita vinbär och HISS på den med svarta vinbär. Verkligen jättetrevligt alternativ som alkoholfri måltidsdryck.
![]()
Gud vad länge du äter middag!Haha, låt mig äta kvällsmat förstMen dip står i kylen och göttar sig
![]()