Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 453
Status
Stängd för vidare inlägg.
s-l300.jpg
HISS som duschkräm. Huden känns som insmord efter dusch. Men dofterna( jag höll på att skriva smakerna), vem vill bli sugen på milkshake när man duschar??

Jag!
Har haft den med jordgubb, älskar såna dofter och önskar det fanns som schampo :D

Lite försenad Hiss på Sia gräddglass Viol, jättegod! Men så gillar jag violtablettaskarna och viol-pistolerna i lösgodiset med :D Kan tänka mig att glassen gör sig väldigt bra med lakrits hard topping-sås, har dock ingen hemma just nu..
Violfiskar?? :d :rofl:
Herregud så fantastiskt jättegott det låter. Är det glassväder imorgon tror jag bannemig det är dags för den där glassen!

Näe hörrni.
Vioglassen får en hiss. Absolut. Men den kändes mer söt än violig. Så inte den där jättehissen som jag trodde :(
Tyvärr, för jag hade verkligen behövt något supergott efter den här....dagen :mad:

NÄÄÄ ÄÄ! !
Jag var på Ica Kvantum och där hade de provsmak på Estrellas Äppelpaj-chips ..skeptisk från första stund jag ens hörde om eländet provsmakade jag ändå...
Fy helvete så vidrigt!
Förtjänar inte ens en bild!

Vitlök och gräddfil däremot! :d funkade ypperligt att få bort den vidrigaste smaken från de vidriga "chipsen" .

07340083454011.jpg_1492500956572_master_axfood_400

Kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska hissa eller dissa... En dhiss? Jag gillar verkligen konceptet, men den var tyvärr alldeles för sliskig för min smak. Fantastiskt dock att det går att göra något så pass yoghurt-likt utan minsta tillstymmelse till mjölk! :up: Skulle gärna prova den naturella varianten, det känns som att den + egna bär/annan topping borde vara lite trevligare.

NÄÄÄ ÄÄ! !
Jag var på Ica Kvantum och där hade de provsmak på Estrellas Äppelpaj-chips ..skeptisk från första stund jag ens hörde om eländet provsmakade jag ändå...
Fy helvete så vidrigt!
Förtjänar inte ens en bild!

Vitlök och gräddfil däremot! :d funkade ypperligt att få bort den vidrigaste smaken från de vidriga "chipsen" .
Men nej :nailbiting: Jag måste ju testa dom också..just bara för att det är en sån sjukt konstig smak att sätta på chips :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 259
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 005
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 380
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 457
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka