Gud vad länge du äter middag!
Haha ja
Estrellas Grill och cheddar är inte äckliga. Men inte så goda som jag hade hoppats. Lite för lite smak överlag. Kommer troligen inte köpa fler påsar. Så varken hiss eller diss.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud vad länge du äter middag!
Åh, då måste jag ändå prova.Haha ja
Estrellas Grill och cheddar är inte äckliga. Men inte så goda som jag hade hoppats. Lite för lite smak överlag. Kommer troligen inte köpa fler påsar. Så varken hiss eller diss.
Lite försenad Hiss på Sia gräddglass Viol, jättegod! Men så gillar jag violtablettaskarna och viol-pistolerna i lösgodiset medKan tänka mig att glassen gör sig väldigt bra med lakrits hard topping-sås, har dock ingen hemma just nu..
HISS som duschkräm. Huden känns som insmord efter dusch. Men dofterna( jag höll på att skriva smakerna), vem vill bli sugen på milkshake när man duschar??![]()
Drack två sorters mousserande från Rudenstams idag. Vitavinbär och Svartavinbär. SÅ GOTT! MEGAHISS på den med vita vinbär och HISS på den med svarta vinbär. Verkligen jättetrevligt alternativ som alkoholfri måltidsdryck.
![]()
Violfiskar??Lite försenad Hiss på Sia gräddglass Viol, jättegod! Men så gillar jag violtablettaskarna och viol-pistolerna i lösgodiset medKan tänka mig att glassen gör sig väldigt bra med lakrits hard topping-sås, har dock ingen hemma just nu..
Har någon smakat de nya linschipsen?
Då köpte jag rätt påse!NÄÄÄ ÄÄ! !
Jag var på Ica Kvantum och där hade de provsmak på Estrellas Äppelpaj-chips ..skeptisk från första stund jag ens hörde om eländet provsmakade jag ändå...
Fy helvete så vidrigt!
Förtjänar inte ens en bild!
Vitlök och gräddfil däremot!funkade ypperligt att få bort den vidrigaste smaken från de vidriga "chipsen" .
Det som har funnits ett tag? Eller har det kommit nya? De "gamla" är en storfavorit hos oss, och vi gillar egentligen inte chipsHar någon smakat de nya linschipsen?
Men nejNÄÄÄ ÄÄ! !
Jag var på Ica Kvantum och där hade de provsmak på Estrellas Äppelpaj-chips ..skeptisk från första stund jag ens hörde om eländet provsmakade jag ändå...
Fy helvete så vidrigt!
Förtjänar inte ens en bild!
Vitlök och gräddfil däremot!funkade ypperligt att få bort den vidrigaste smaken från de vidriga "chipsen" .
Dom har kommit med dill- och gräslökssmak.Det som har funnits ett tag? Eller har det kommit nya? De "gamla" är en storfavorit hos oss, och vi gillar egentligen inte chips![]()
Som en smak, eller två?Dom har kommit med dill- och gräslökssmak.