Såg den på City Gross idagWhaaat??
Så okej.. om någon hittar den där i butik så får ni hojta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg den på City Gross idagWhaaat??
Så okej.. om någon hittar den där i butik så får ni hojta!
På tal om det så säger jag hiss till ninjaplastJag vill dissa eldorados plastfilm...Svår att rulla ut. Jag får plocka ut den ur hållaren varje gång och sedan stoppa tillbaks den igen när jag ska riva av. När man väl rivit av en bit så klibbar den ihop sig med sig själv med en gång. Försöker man sedan släta ut den igen så går den 9 av 10 gånger sönder... Gah...
![]()
Stor hiss från migDunderDISS!!!
Detta är nog bland det äckligaste jag någonsin har smakat
Anthon Bergs Lakritsägg. Det är lakrits, choklad och mandel. Den vidrigaste kombon EVER!!!
![]()
Jag visste inte vad det var när jag stoppade en i munnen, förväntade mig något chokladigt, trodde jag skulle "dö"...
Hiss på Estrellas nya smak grillad paprikafungerar helt klart nu när inte mina bbq finns längre och när jag vill ha nått annat än vanliga grill
Åh jag sneglade på dom när vi handlade igår. Jag skulle ha köpt dom alltså.Dock, när det gäller chips ska jag göra en SUPERDUNDERMEGAHISS på Estrellas västkustchips med vitlök, gräslök och chili. Vrålgoda!
![]()
Åh jag sneglade på dom när vi handlade igår. Jag skulle ha köpt dom alltså.
Jag har äntligen hittat äggen! Lite efter alla andra... de var ju fantastiskaStor hiss från mig
Lakrits -mmm choklad -mmmm mandel - mumma 3 smaker som jag gillar från början kunde ju inte bli bättre![]()
Daimbollarna är underbara. Köp fler du för all del!Jag har fikat köpefika!
![]()
Diss! Banansmaken var sådär riktigt syntetisk och obehaglig. Bläää.
![]()
Daimchokladbollen får en... Jag vet inte? Jag förväntade mig en vanlig Delicatoboll med Daim, men istället var det nästan som mjuk, jättesöt och fluffig chokladmousse med Daimtäcke. Min hjärna fick kortslutning, fattade inte alls vad jag åt och när jag väl hade accepterat moussen hade jag bara en liten tugga kvar. Får köpa en till och återkomma![]()
Daimbollarna är underbara. Köp fler du för all del!![]()
Dock, när det gäller chips ska jag göra en SUPERDUNDERMEGAHISS på Estrellas västkustchips med vitlök, gräslök och chili. Vrålgoda!
![]()
Är det något riktigt chili-sting? Jag brukar bli besviken för det är ofta knappt kännbart att det är chili i.