R
Raderad medlem 6459
Begriper inte svenskars obsession över Kvik Lunsj! Finns ingen tristare chokladAh, som Kvik Lunsj eller hur det nu stavas![]()
Smash däremot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Begriper inte svenskars obsession över Kvik Lunsj! Finns ingen tristare chokladAh, som Kvik Lunsj eller hur det nu stavas![]()
Jag testade Smash bar idag, den var ännu godare!Begriper inte svenskars obsession över Kvik Lunsj! Finns ingen tristare choklad.
Smash däremot![]()
Begriper inte svenskars obsession över Kvik Lunsj! Finns ingen tristare choklad.
Smash däremot![]()
Jag blev besviken. Tyckte fyllningen var som en smaklös kola.![]()
Hiss! Skalet smakar precis som skalet på glassen. Innehållet lite choklad/nougatigt. Blir nog mäktigt om man äter för många dock
Jag tyckte de var på tok för söta inuti, tyvärr. Annars hade det kunnat bli riktigt bra.![]()
Hiss! Skalet smakar precis som skalet på glassen. Innehållet lite choklad/nougatigt. Blir nog mäktigt om man äter för många dock
"Nyskördad...Äppelpaj..?" Hmm.![]()
Jag är sjukt förvånad.. För jag trodde faktiskt att de skulle vara riktigt äckliga.. Men icke!helt klart en HISS!
Kan tänka mig att de skulle passa riktigt bra varma ihop med vaniljglass![]()
Skumtomtar om jag inte minns fel.Vad ska det vara för smak på den?
Jag misstänkte det men var inte säker!Skumtomtar om jag inte minns fel.