Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 420
Status
Stängd för vidare inlägg.
KolaHavssalt%200,5%20liter(F3454.W1120.H330).jpg

Nu är jag ju inte så förtjust i kolasmak och dem smakar i princip som kolasås, men den får trots det en Hiss. :)

Den här tråden är inte bra för min plånbok :meh: inte nog med att jag måste testa allt, måste dessutom snart förnya min garderob eftersom inget passar längre:confused::p

Nu har jag äntligen fått testat kantarelldippen! Var dock förkyld, så får ta och prova igen (:angel::p), men jag måste säga att jag blev lite besviken.. Kände ingen kantarellsmak alls:confused:

Idag har jag testat lingon. Jag vet inte. Den är liksom jättegod, men det blir total konflikt i min hjärna (måste också testas mer, helt klart:laugh:), så en hissdiss eller kanske disshiss så länge.

faatbnn73tknuqa8eoaj.jpg

Jag är sjukt förvånad.. För jag trodde faktiskt att de skulle vara riktigt äckliga.. Men icke! :d helt klart en HISS!
Kan tänka mig att de skulle passa riktigt bra varma ihop med vaniljglass :D

2 av 5 möjliga.. Förstår verkligen inte kopplingen till julen överhuvudtaget, fick inga smak-kopplingar alls. Smaken var överlag ganska svag, men ändå söt-sliskig. Den var ätbar, men jag kommer aldrig köpa den igen.

faatbnn73tknuqa8eoaj.jpg

Jag är sjukt förvånad.. För jag trodde faktiskt att de skulle vara riktigt äckliga.. Men icke! :d helt klart en HISS!
Kan tänka mig att de skulle passa riktigt bra varma ihop med vaniljglass :D
"Nyskördad...Äppelpaj..?" Hmm. :rofl:

Kul att du hissade dem, har varit väldigt misstänksam mot dessa chips, för mig är det endast estrella grillchips som gäller. :love: (Men man mår ju som man mår efteråt) - blev dock nyfiken att prova dessa nu. :idea::D

Testade den hypade kantarelldippen förra helgen.
Såg ut såhär :confused:
Tyckte den var rätt menlös och tråkig...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 252
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 999
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 379
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 430
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka