Håller med om årets juleskum, liite mesigt smaksatta men hellre det än det där kraftigt syntetiska i t ex clementinvarianten. Håller ändå vinteräpplen som den bästa varianten hittills, möjligen i konkurrens med polka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De får en HISS! Smakade inte parmesan, mer som mjukost, men passade till vinet och var inte för salta.Provar parmesanchipsen och håller tummarna att de inte smakar margarin! Har smakat såna där ostbollar och någon sorts chips som skulle smaka ost men de smakar syntetiskt smör/margarin...
Håller med !Arlas färskost ruccolapesto får en svag HISS. God pestosmak men för lös konsistens. Eller vad säger du @Wingates ?
De får en HISS! Smakade inte parmesan, mer som mjukost, men passade till vinet och var inte för salta.
![]()
Diss, för söt helt enkelt!
Varför gick jag in här och var hittar jag de där?![]()
Ord är ganska överflödiga, stor jäkla HISS bara!![]()
Öb!Varför gick jag in här och var hittar jag de där?![]()
Alltså jag är sååå lättpåverkad HISS på denna
![]()
Smak = sådär men den är ju roosa med en jätteful evil tomte på kan ju inte bli annat än hiss![]()
Stor hiss på denna:
![]()
Och jag tycker njae om denJag har provat mandel, STOR hiss på den också!![]()
Väntaväntavänta vaaaaaaaaaaa...måste leta!Stor hiss på pepparkakor med lakrits
![]()
Kan inte vara möjligt!Och jag tycker njae om denfaktiskt för mycket choklad i förhållande till mängden glass.