Dumma tråd! Dumma Willys som hade köp två för 32:- på holidayostbågar och tsatsikichips! Dumma dumma dumma!
Betyg kommer senare![]()
Hihi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dumma tråd! Dumma Willys som hade köp två för 32:- på holidayostbågar och tsatsikichips! Dumma dumma dumma!
Betyg kommer senare![]()
HihiKänner att det finns en oroväckande risk att jag vill testa de där chipsen och ostbågarna på lördag när det är ESC-final...
![]()
Är det ESC-final på lördag!?Jisses, tack för påminnelsen!
![]()
Äntligen har även Arla greppat "utan tillsatt socker"
Helt ok smak. Alltså, ingen kan väl säga att kvarg är GOTT (som jämförelse -choklad är gott), men denna var som sagt helt ok. Smakade mer citron än päron dock, men rätt fräsch smak.
Hiss!
![]()
Och Lindahls har kommit med två nya smaker. Rabarber Jordgubb i 500g burk och Kokos i 250g (har dock inte hittat den än).
Rabarber/Jordgubb var ngt sträv i smaken, men ätbar. Jag gillar Persika/Passion och Vanilj bättre -men de finns bara i små burkar. Jag har för övrigt mailat Lindahls och efterfrågat "Vanilj -utan tillsatt socker" i stor burk istället för den fjantiga 150g, och svaret var att om butikerna vill så kommer den till hösten
Ingen Diss, men ingen jättehiss på denna heller. Men mer hiss än diss![]()
''Utan tillsatt socker'', betyder det helt enkelt utan tillsatt socker, eller betyder det med tillsatt sötningsmedel? Är grymt känslig för smaken av sötningsmedel och fixar inte att äta det utan att bli illamående.
Det innebär (i detta fall): Inget tillsatt socker utan sötat med sötningsmedel.
Betyg kommer senare![]()
Jag har testat lite chips och de var riktigt goda! Normalt så gillar jag inte riktigt chips men de här får högs betyg av migPrecis det jag gick på igårmen ostbågarna var sjuuukt goda
![]()
I think we have a winner...Nu när vi ändå är inne på duschcreme. Den här är fantastisk! I love... mango & papaya, SuperHISS på den!! (ja, ni ser ju bildstorleken)
Finns bl.a. på Kicks om man vill provdofta den. I samma märke finns också en röd med doft av hallon och björnbär, även den verkar helt himmelskt så den står på min badrumshylla och väntar på att denna orangea ska ta slut (med andra ord kan jag inte hissa den röda riktigt än, för den har inte blivit använd).
![]()
Jag tänkte som så att ingen skulle råka scrolla förbi den av misstagI think we have a winner...Vilken bild!
![]()
Jag brukar byta doft varje gång en flaska tar slut och ibland har jag två tre olika framme för att kunna varieraJag gillar duschcreme som luktar gott, men jag brukar tröttna på doften efter ungefär halva flaskan. Ibland blir jag så trött på doften att jag rent av får illamåendekänslor.
Men det här är den enda varianten som hållt intresset ett par flaskor för mig:
![]()
![]()
Äntligen har även Arla greppat "utan tillsatt socker"
Helt ok smak. Alltså, ingen kan väl säga att kvarg är GOTT (som jämförelse -choklad är gott), men denna var som sagt helt ok. Smakade mer citron än päron dock, men rätt fräsch smak.