Som inte kan ätas av kattallergikerBara att läsa detta får mig osökt att tänka på det avsnitt av Vänner när Monica ska testlaga en massa maträtter med ett syntetiskt chokladsubstitut.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som inte kan ätas av kattallergikerBara att läsa detta får mig osökt att tänka på det avsnitt av Vänner när Monica ska testlaga en massa maträtter med ett syntetiskt chokladsubstitut.![]()
Nu har jag letat efter dessa sedan du postade ditt inlägg. Är det någon som sett dem i Sthlms-trakten? Det låter ju himla gott! Var inne på tillverkarens hemsida och semmelyoghurt låter inte dumt det heller. Kul med någon som försöker sticka ut och vara innovativ, det ska gynnas!![]()
Vad tror ni? Jag skulle bannemig inte ens våga testa
Någon som känner sig manad?![]()
Semmelyoghurt?Nu har jag letat efter dessa sedan du postade ditt inlägg. Är det någon som sett dem i Sthlms-trakten? Det låter ju himla gott! Var inne på tillverkarens hemsida och semmelyoghurt låter inte dumt det heller. Kul med någon som försöker sticka ut och vara innovativ, det ska gynnas!
Kardemummasticks HISS.
Lika goda som tidigare nämnda Kanelsticks.
Äts tillsammans med en kopp earl grey.
Jordgubbevarianten är riktigt god! Så testa den medHISS Yoplait Kvarg Persika-Passionsfrukt.
![]()
Provade en förut och var tvungen att köpa två till idag fastän de hade passerat bäst före-datumet.
Finns även i Jordgubb och i Citron men de har jag inte provat.
OT jag vet, men jag DISSAR klåfingrigt folk till helvetet. Just blivit av med 1000 kr ur plånboken jag råkade lägga ifrån mig på ÖoB när jag klippte vaxduk, upptäcktes i kassan max 5 min senare, springer och hämtar plånboken som låg kvar, utan pengar i![]()
Då blev det svält resten av månaden...
Jag blev helt ställd när jag märkte det, så jag bara åkte hem för att kolla om jag lagt ifrån mig pengarna på bordet istället och glömt dom hemma, men de fanns ingenstansFy vad sniket! Hade dom inga övervakningskameror? Borde ju gå att polisanmäla.![]()
Jag blev helt ställd när jag märkte det, så jag bara åkte hem för att kolla om jag lagt ifrån mig pengarna på bordet istället och glömt dom hemma, men de fanns ingenstansVet inte om det är lönt att anmäla? :/
Mmmm!!! Krispiga!!Och givetvis det obligatoriska onyttiga:
![]()
Är man sugen på lättalätta chips som spricker i munnen så smakar dessa jättegott![]()
Idag mumsar jag lite på de vanliga estrellas iställetMmmm!!! Krispiga!!
*mumsa*![]()