historien om min hund

Sv: historien om min hund

Om jag känner pressen? Du skulle se kallsvetten som rinner längs ryggraden (redan!), hur mina knän darrar så att benknotorna låter som kastanjetter.

Det var högst osolidariskt av dig att dra in så många poäng, kunde du inte ha nöjt dig med 29 eller så?

"Lite" kaxig? Ha!
 
Sv: historien om min hund

jag ska nog inte säga för mycket... loke kan lika gärna "skoja till det" och få en hel radda nollor. jag vet ju ännu inte hur jag ska värma upp honom på bästa sätt!

ja, lite kaxig. läs vad han skrev om min... "högaggressiv".

jag gick fram till domarna och sa att det var vår första tävling så jag undrar jag om de inte var lite snälla trots allt. en 6:a på inkallningen trots att hon riktigt släpade sig fram och la sig istället för satte sig. dessutom borde jag fått avdrag för dubbelkommando men det missade dom ("runtom").
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag kom att tänka på min allra första hund hon var 1 år när jag köpte henne och jag var 19 år och det var den mest fantastiska tiden i...
2
Svar
33
· Visningar
2 596
Senast: Linda_A
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 385
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Har en Malle hane på 1,5år, som i januari opererades för meniskskada i höger bakknä där man även kunde se att 10% av främre korsbandet...
Svar
1
· Visningar
1 007
Hundträning Vi har två hundar, en OEB och en OEB/Bully. Tikar, uppvuxna tillsammans, nu 1,5 och 1,3 år. De skulle ha kastreras efter första löp men...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
12 999
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp