Hitta inlägg från gamla stalletsidan!

N

Nina83

Ja vart var det man kunde kolla det nu igen? Inlägg som man skrev innan stallet bytte namn till bukefalos. Fanns någon "net detectiv grej", där man kunde se vart man varit och skrivit för länge sedan, eller nåt i stil med det iaf.

Sedan undrar jag varför inlägg efter ett visst datum försvinner.. På Gnägg t.ex. kan man inte se ngt efter sid 22.. Och när man söker på inlägg som halkat förbi sid 22 (som man vet ligger längre bak), så får man inte upp några sökresultat.. Irriterande! :mad: Just enna frågan kanske ska ligga på ett annat forum, men min huvudfråga är ändå den som jag ställde först. Det var ju på tal här på Senior för en tid sedan, ganska lång tid sedan, men nån borde ju komma ihåg. :cool:

Tacksam för hjälp!

MVH Nina
 
Såvitt jag vet kan man inte söka på inlägg från stallet-tiden. Det var ju trots allt väldigt länge sedan bukefalos hellet stallet.com. :crazy: Nu går det tydligen inte ens att söka på inlägg från det gamla forumet.
 
Vad gäller din andra fråga så raderas gamla inlägg efterhand som nya fylls på.. Detta för att inte göra Bukefalos så segt. :smirk: I de forum som har en hög inläggsfrekvens (främst "ålders"-forumen och Gnägg) försvinner ju inlägg relativt snabbt.
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 540
Senast: Nahar
·
Bukefalos Jag postade ett nästan identiskt inlägg i en tråd tidigare men tänkte att det nog förtjänade en egen tråd. Det kan finnas fler sätt som...
Svar
0
· Visningar
662
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 125
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej! Jag är helt ny här på bukefalos så jag kanske inte gör alla rätt. Om mitt inlägg ligger i fel forum så får ni gärna flytta det...
Svar
2
· Visningar
838
Senast: Ioxia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp