Bukefalos 28 år!

Hitta lösenord till det trådlösa nätverket

Draumsyn

Trådstartare
Har letat och letat men hittar inte lösenordet till vårt trådlösa nätverk här hemma, den stationära datorn är inkopplad på det och tidigare så var min laptop det med. Men nu har den varit på lagning och jag måste ange lösenord för att komma åt nätverket igen.

Jag har trådlöst modem från Telia, alltså ingen vanlig router.

Går det att hitta på något sätt eller att byta ut?
Eller är det bara att ringa telia?

Tacksam för tips :)
 
Sv: Hitta lösenord till det trådlösa nätverket

Nu får du reda ut lite.
HAr du en router?
Vad menar du med trådlöst, intern( wifi) eller extern(3g, 4g)

Vad ska du ha lösenord till , att komma ut på internet eller för att koppa upp dig till ditt egna nätverk och då få tillgång till internet?
 
Sv: Hitta lösenord till det trådlösa nätverket

Om du inte bytt står det (i varje fall på en del av dem) på en lapp på undersidan av modemet.
 
Sv: Hitta lösenord till det trådlösa nätverket

Det löste sig, var det som stod på lappen på modemet, tack iaf :)
 
Sv: Hitta lösenord till det trådlösa nätverket

Hej!

Det borde stå på det trådlösa modemet från Telia. Hade Bredbandsbolaget förut och hade ett sådant modem och där stod det angivet både användarnamn och lösenord.

Annars kanske det står i något brev som du fick ifrån Telia när du tecknade avtal med dem?

Lycka till! :)

Hoppsan! Såg inte att det löst sig!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
785
Senast: Fideli
·
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
4 029
Senast: Pyrran
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
2 809
Senast: WildHorse
·
Utrustning Långt inlägg! Vår ponny är rätt känslig i munnen. När vi köpte henne i februari förra året så kollades hon och åtgärdades i munnen av...
2
Svar
31
· Visningar
4 068
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp