Hitta rätt?

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Frickadell
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 815
F

Frickadell

Hur hittar man sina vänner på bukefalos? Finns det ingenstans där man kan söka på vilka som bor i samma område som du eller något liknande. Om man söker på medlemmar så måste man ju veta vad de heter som nick och om man inte vet det hur ska man då göra? :confused: känner mig lite vilsen. Tacksam för svar //Johanna

Sv: Hitta rätt?

Om du går till medlemslistan, väljer sök medlemmar och sedan avancerad sökning så kan du söka på bostadsort. Dock får man ju då endast fram de som skrivit ut sin bostadsort i profilen.

Jo du kan söka inom ett område, men det gäller ju tex att man som jag inte skrivit smeknamn på orten eller nåt annat konstigt i profilen, eller vilket län man bor i eller vad man nu än skrivit för ort i sin profil... Man söker genom att gå in i medlemslistan och avancerad sök...

Om du går till medlemslistan, väljer sök medlemmar och sedan avancerad sökning så kan du söka på bostadsort. Dock får man ju då endast fram de som skrivit ut sin bostadsort i profilen.
Tusen tack till er båda!:) Jag är nog inte den mest smartaste eller datorkunniga människan direkt :d

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
952
Senast: Krålus
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
994
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb Jag som många andra behöver hitta jobb till sommaren. Känner att jag inte orkar med att jobba i vården längre, så måste hitta något...
Svar
0
· Visningar
284
Senast: Mirre
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 233

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka