Hitta welshstam/ponny

Fd Diabetikern

Trådstartare
Googlat mig blå.

Har en ponny som ska säljs. Har varit ute på foder i 3 år. Passet är hos fodervärd och nu när vi ska skriva avtal så hittar vi inte vilken ägare det är på ponnyn. Osäkert på om det är min bror eller hans sambo.

Någon som vet vart jag kan hitta det?

Har ponnyn namn men vet inte vart jag kan söka efter det.

Googlat mig blå.

Har en ponny som ska säljs. Har varit ute på foder i 3 år. Passet är hos fodervärd och nu när vi ska skriva avtal så hittar vi inte vilken ägare det är på ponnyn. Osäkert på om det är min bror eller hans sambo.

Blå basen? Fast där står ju inte ägare, bara uppfödare. Hittar ni den i blå basen så är det ju bara ringa eller maila svenska hästavelsförbundet dock

Googlat mig blå.

Om ägaren gett sitt godkännande finns den angiven i webbstamboken. Du hittar söksidan här: Webbstambok

Googlat mig blå.

Kontakta registratorn i welshföreningen.
(ring, för mejl verkar vara svårt att få svar på... OM inte de jag skickat har fastnat i cyberrymden))

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, jag är 13 år och älskar hästar. Och jag vill Så gärna ha en egen ponny. Men jag vet inte om jag är redo för en egen ponny. Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 228
Senast: Freazer
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
964
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 527
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 348
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna