hittar ej i skk

Torktumlare

Trådstartare
Hittar ej Lalla i skk's hunddata fattar ej.. kan ni hjälpa mig? uppfödaren heter Amazonas (med appostråf på det sista A:et) & hon heter Black Lady & är en Schäfer har papper på henne men jag fattar likxom noll :angel:

Sv: hittar ej i skk

Hm, vad konstigt.. Hittade inga hundar alls med Amazona's" som kennel namn?!

du kan ju söka på regnumret, id-nr och/eller chipnr också.

kolla även hundens fulla namn och hur det stavas i papprena du har...

fick du inte med papprena när du hämta hunden? eller du kanske hämtade den idag med :)

Finns en schäfer som heter Black Lady, eller eg Nybo Gård's Black Lady... verkar konstigt... har du inget reg nr?

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 574
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 583
Senast: Otherside
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 321
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 939

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

• Rakt fullcheek bett