Hittar inte hästen i register

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Casacha
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 478

Casacha

Trådstartare
Hoppas tråden ska ligga här. Förra året fick vi ett hingstföl,som vi registrerade
i ASVH. Igår hade jag inte så mycket att göra så jag satt och kollade runt lite,men jag hittar inte att han är registrerad.
Någon som vart med om att det blivit något fel med det ?
Jag har fått pass. Försökte ringa,men det var stängt på fredagar.

Sv: Hittar inte hästen i register

Kollade du via namn eller registreringsnunmmer eller stam?

Vet ibland att hästar inte kommer upp via namn men via de andra alternativen, varför vet jag inte:confused:

Jag sökte på regnr,namn,födelseår,far ja allt som gick. Hittar honom inte hur jag än gör.

Och han finns inte med bland mammas avkommor heller?

I så fall håller jag med om att det är läge att kontakta ASVH och fråga vart han tagit vägen.

Nu har jag fått svar på mailet,och anledningen att han inte syns är att de inte fått svar från labbet. Hon tyckte det var bra att jag uppmärksammat detta.
Men vi skickade ju in allt förra hösten,så det borde ju vara klart. Iallafall skulle jag gå in och kolla nästa vecka och då skulle det vara riktigt.

Liknande trådar

Hästvård (Tråden ligger kanske fel, hittade inget passande.) Jag vill ha era tips eller mirakelmedel för att få bort ler-dreadlocks i framför...
Svar
5
· Visningar
540
Senast: TinyWiny
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 023
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har för flera år sedan fått mitt ledbrosk i ena foten söndertrampat av min käre Kanalj som hade bråttom in från hagen en...
Svar
15
· Visningar
389
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 149
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka