Hittar inte i TR

Spirit

Trådstartare
Får man starta 2 olika ryttare på samma häst i samma klass?
Och får hästen lov att gå en klass till med en av ryttarna?

Jag & en vän skall ev. starta en LC på hennes häst, sen vill hon rida en LB samma dag.

Får man lov att göra så?

Hästen är mer än kvalificerad för sin uppgift men jag har aldrig tävlat tidigare & en bättre "lära sig tävla läromästare" är svår att hitta.

Lite pinsamt att anmäla sig & upptäcka att det inte är tillåtet.

Tacksam för svar

Sv: Hittar inte i TR

Ja på lokal tävling får du det. men ej på regional eller högre.

TR I mom 134.2startordning

Det är en lokal tävling.
DMen får en häst göra 3 starter på samma dag då?

funderar på att ta med min egen & prova han i LC för att se om han klarar hålla nerverna i styr.

Senast ändrad:

Spirit skrev:
Det är en lokal tävling.
DMen får en häst göra 3 starter på samma dag då?

funderar på att ta med min egen & prova han i LC för att se om han klarar hålla nerverna i styr.

På lokal tävling får en häst starta tre gånger på samma dag.

toppen,

Var hittar man dom ändrade dressyrprogrammen? vet att LB är ändrad men hittar inte det nya programmen. Har letat på ridsportsförbundets hemsda men hittar inget.

Letar även efter deras program CD där man rider dressyr programmen virtuellt :d

Är det LB1 2006 du ska ha???
Jag har det ;)
Pma dig din msn så kan jag skicka.

. Har dressyrprogramboken medn har inte dom senaste "versionerna" av programmen, var får man tag på dom programblade?

Tack snuffsan för länken, har nu hittat det nya LB :bow:

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
971
Senast: fio
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Ramona
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 192
Senast: Ketrawzc
·
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
594

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka