Hittar inte USB minnet?

Humelibumlan

Trådstartare
Från att fungerat smärtfritt 1 år ungefär så hittar helt plöstligt inte datorn usb minnet??
Spelar ingen roll att jag byter, startar om??

Hjälp!!

Sv: Hittar inte USB minnet?

först o främst.. testa minnet i en annan dator.. hittas det inte där får du nog inse att det är trasigt.

usb-minnen håller inte hur länge som helst, än sämre håller de iom att man har de med överallt...

först o främst.. testa minnet i en annan dator.. hittas det inte där får du nog inse att det är trasigt.

usb-minnen håller inte hur länge som helst, än sämre håller de iom att man har de med överallt...

Tack för svar, USB minnet är funnet, jag fick pilla lite bara..

Är en extern hårddisk, ingen sticka o den är inte med nånstans.. den var dyr, så jag hoppas det håller ganska länge ;)

en extern hdd har ju helt andra förutsättningar.. bra dock att det löste sig.. du kanske ska förklara vad som ledde till lösning?

en extern hdd har ju helt andra förutsättningar.. bra dock att det löste sig.. du kanske ska förklara vad som ledde till lösning?

Jag pillade bara in o ut kontakten ett par gånger och ruckade på den, kanske nå skräp imellan?
Har iallafall funkat sen dess. :)

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 729
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
794
Senast: MJLee
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 505
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka