HJ-s shabrak

B

**BORTTAGEN**

har 2 folksam shabrak, ett dressyr O ett hopp som är från HJ-s, dom är super bra. Har dock ej använt dem så mycket. Har även haft till b-ponnyn som jag nu har gett bort.
Vad tycker ni om de shabraken, funderar på att beställa 1 dressyr till tävling, men jag vet ej vilka färger jag ska ha i kanterna... Pållen är grå O passar utmärkt i grå toner så jag ska kanske beställa Gråa kanter, men jag vet inte om det ser för tråkigt ut..?
 
Jag tycker att det är väldigt bra kvalitet på HJs schabrak. Vi har ett som är 6 år gammalt och det ser ut som nytt.

Grå kantband blir nog snyggt. Du kan ju ha någon annan rolig färg på resten, då kan du ändå matcha med annan grå utrustning om du har mycket sån.
 
Jo jag har ju beställt lindor, men de komemr inte förräns v. 43 typ *grrr*, jo det passar nog fin fint, men det är ganska tråkigt att ha allting i grått? Älskar ju grått O han passar perfekt i det, men kanske roligare med annan färg? Vad tror du skulle passa i sånafall?
 
jag har också några hj's schabrak. tycker dom är jättebra!
jag själv tycker det är jättesnyggt att matcha allting i sdamma färg, så jag tycker inte alls att det skulle se tråkigt ut med bara grått. jättesnyggt! =)
 

Liknande trådar

Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
37 743
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
19 979
Hästmänniskan Hejsan! Snabb info om mig: c 160cm kort, väger ej mycket. Vill ut och tävla i främst dressyr men även lite hoppning men främst en del...
Svar
5
· Visningar
1 204
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Egentligen förstår jag inte hur jag kunde komma på tanken… Det är trots allt emot mina principer… Det började med att jag har anmält...
Svar
6
· Visningar
1 685
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp