hjäääälp

Sv: hjäääälp

klart det går ;)

har inte kunnat spela på typ ett år men tror det är motherload eller motherlow som ger 10.000.. rosebud ger ju 1000 på ettan, tror det funkar på tvåan också, men det är ju trist i längden att fuska

Tack! ;)

Jag ska gå och köpa det nu och om det går rakt åt helvete så är det alltid kul att fuska till sig pengar och bygga lyxhus, råkar jag tycka :angel:

Jag har ett annat problem . Mitt sims 2 hackar fruktansvärt när de går på dass eller duschar. Har kollat & det skall inte vara några problem om man läser vilken prestanda som krävs.

HELP PLEASE....

JAg har ett tips ja använder den koden alltid man trycker ner knapparna ctrl och c sen skriver man motherlode o trycker på enter

Liknande trådar

IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: fejko
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
998
Senast: Mirre
·
IT & mobiler När man har haft 2 influensor på raken har man tillbringat en hel del tid i sängen. Jag har kommenterat en del youtubeklipp och fått...
Svar
1
· Visningar
327
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler För några dagar sen kunde jag helt plötsligt inte höra vad den andra säger när öronsnäckan är igång. Den andra parten hör mig bra...
Svar
0
· Visningar
240
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka