Bukefalos 28 år!

Hjälmen räddade Helena

Sv: Hjälmen räddade Helena

Jaa... Kommentarer överflödiga på det med hennes kompisars hjälmanvändande kanske :p

Bra att hon klarade sig i alla fall!
 
Sv: Hjälmen räddade Helena

Oj Hjälmen var inte ivägen för en gång skull.... hon måste fallit riktigt illa tur att det gick bra.
 
Sv: Hjälmen räddade Helena

"Efter olyckan har många av Helenas vänner börjat använda hjälm. Tidigare var det si och så med det.
- De tänkte väl att det händer andra och inte mig men när de såg att det hände mig förstod de att det kan hända dem med.
"

Som om de inte var medvetna redan innan att det kunde drabba dem också? :confused:
 
Sv: Hjälmen räddade Helena

Haha "Hjälmen räddade Helena", hjälmen har nog räddat många av oss som håller på med hästar någongång. 2 gånger har jag spräckt hjälmen, hade inte den varit där då hade det varit mitt huvud...
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nu under våren har jag gått på ett flertal anställningsintervjuer och även gjort personlighetstester i samband med...
Svar
4
· Visningar
1 839
Senast: cewe
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) För drygt ett år sedan red Helena Lundbäck VM i Kentucky på Erbblume. 2011 har sett annorlunda ut för hoppryttaren som är van...
Svar
5
· Visningar
1 406
Senast: Mabuse
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Danska Jennifer Fogh-Pedersen återkommer till Flyinge för att hoppa de hingstar som visas under Bruksprovet 2012. Hon får...
Svar
0
· Visningar
699
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Roberto Cristofoletti, svenska hoppryttaren Helena Lundbäcks pojkvän, blev italiensk mästare i hoppning i helgen. Läs mer...
Svar
0
· Visningar
750
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur valde ni uppfödare?
  • Guldfasanerna
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp