Hjälp att hitta ny dator

JEHL

Trådstartare
Är det någon kunnig där ute som kan hjälpa mig i valet av ny dator?

jag har en MacBook Pro från 2011 som fortfarande fungerar om än något seg, men som jag varit väldigt nöjd med. Men nu helt plötsligt så kommer jag inte kunna spela the Sims på den, som typ är det enda jag gör. För jag kan inte uppdatera den och lägga till något som tydligen behövdes.

Vad ska jag köpa?
jag behöver kunna spela the Sims med alla expansioner och allt.
Jag ska kunna föra över bilder från min iPhone (har för mig att det var överdjävligt att föra över från iPhone till PC)
Det är typ det jag behöver, annars är det inte mycket jag begär.

Det känns väldigt onödigt att köpa en ny Mac för så sjukt mycket pengar som dom kostar för det lilla jag behöver datorn till. Men vill samtidigt att det ska gå smidigt med min iPhone och är därför tveksam till PC. Någon som har iPhone/PC som tycker det funkar bra?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 365
Senast: hastflicka
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
837
Senast: Unafraid
·
Juridik & Ekonomi Jag råkade dränka min Macbook i dricka när den låg i väskan. Så nu håller jag på och kikar på vad dom behöver för uppgifter för...
Svar
3
· Visningar
537
Senast: Bison
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 840
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp