Bukefalos 28 år!

Hjälp att identifiera konstverk!

EmmaBovary

Trådstartare
Finns det möjligtvis någon härinne som känner igen den här tavlan, som återfinns ett kort ögonblick i filmen IO?
36298
 
Det är en alldeles för mörk bild för att se detaljer. Vad jag tror man ser är något barock- eller renässansmåleri med någon på en tron och en skäggig man som håller i en bok.
 
Jag försökte bildgoogla men bilden genererar bara mörka bilder under rubriken darkness. Om du ljusar upp bilden lite, eller tar en ny skärmdump som är ljusare kan du kanske få träffar. Det kan vara så att målningen är skapad just för den scenen också, kanske inte alls en klassiker?
 

Liknande trådar

Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
186
Senast: Gramse
·
Mat Snart dags för mig kliva på semestervikariat igen och snart börja samma bekymmer vad ta med till lunch. Givetvis lättast med matlådor...
2
Svar
36
· Visningar
2 336
Senast: FrDrake
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
592
Senast: Ramona
·
Samhälle Har precis läst en låst artikel i Göteborgs-Posten där de intervjuat tre kvinnor som fått kontaktförbud utfärdade mot män". Männen har...
Svar
14
· Visningar
1 328

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp