Hjälp! Diskmaskin hakat upp sig

+ @sjoberga

Det är lite det som är problemet. Jag vet inte modell och vi har ingen bruksanvisning iom att det är hyresvärdens maskin som "följer med huset".

Det är en GRAM-maskin som jag försökt googla för att hitta modell. Men hittar ingen. Så vår kanske är för gammal. Den bör vara iaf 4 år tror jag.

Finns en knapp som det står att man kan hålla in 3 sek för Reset. Men det händer inget. Inget mer än att just den knappen blinkar iaf.
Hyresvärden? När man hyr vill man bara göra saker till en viss gräns för att det inte ska riskera bli debatt om vem som gjorde största skadan…
 
Hyresvärden? När man hyr vill man bara göra saker till en viss gräns för att det inte ska riskera bli debatt om vem som gjorde största skadan…
Ja, jag tänker inte göra något extremt. Att dra ut sladden eller bryta strömmen via säkring känns som det bör vara ok. Samma med att bara kontrollera att det inte är stopp någonstans, lyckas reset:a etc.
Speciellt eftersom vi ska flytta nästa v vill jag inte göra ngt galet. 😅
 

Liknande trådar

Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu...
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
37 972
Senast: Artline
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 133
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Hejsan.. Har en närapå 6mån gammal valp där ensamhetsträningen inte funkat bra alls. Var nog lite dålig med att göra det till "vardag"...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 284
Senast: Sezziyanen
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
32 523

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp