Hjälp en katt.

annie_cool

Trådstartare
Hej detta är inte våran katt utan vår grannes som det gäller just nu han är ofta på vår gård han söker efter trygghet tror vi då han inte trivs i deras familj.

Familjen består av två barn varav ett av dem är inte så snäll mot just katten.


Igår upptäckte vi att han haltade vi vet inte vad som kan ha hänt kanske blivit påkörd av en bil . Och hans päls är tovig kan inte sköta sin hygien.


Mamma kommer att prata med vår granne men vad kan vi göra för att hjälpa honom?
 
Vill ni verkligen hjälpa, be att få ta över katten. Vill ägarna inte släppa katten och den inte får hjälp får ni anmäla.
Tack för att ni bryr er❤️
 
Ja om det inte blir en förbättring så får vi väl göra det.

Han är okanstread
Har försökt att para sig med våran men jag har sagt nej till honom inga såna fasoner då har han slutat.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 330
Övr. Katt Hej! Någon som sitter på tips hur man kan få katten att sluta hoppa upp på vissa hyllor ? Det är såhär att min mamma på 65 år har 3...
Svar
15
· Visningar
1 710
Senast: Nahar
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 862
Senast: jemeni
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 100
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp