Bukefalos 28 år!

hjälp fort!

S

SomethingCorporate

Jag håller på att fylla i en tävlingsanmälan.
En blankett från wras som det stod att man skulle använda.
Men jag förstår mig inte på den.

Jag ska starta 2 beginnners klasser men det finns ju inte som alternativ.
Det finns senior, junior, all ages, open, youth och utbildning.
Vad ska jag välja att skriva klassnummret?

Sen den tredje klassen jag ska starta i står det bara western pleasur, ska jag anta att det är en AA?

Jag har mailat till hon som har hand om anmälningarna men har inte fått nått svar och jag hittar inget telefon nummer.

Någon som kan hjälpa mig?
 
Sv: hjälp fort!

om inte beg.klass finns att fylla i så kan du stryka en annan t.ex. senior och skirva beg ovanför.

För den tredje klassen kan du göra en "ny" rad och skriva i klassnumret för pleasureklassen....
 
Sv: hjälp fort!

Läs på proppen vilket klassnummer dina klasser har, om du tex ska starta i en reining beginner så skriver du det numret som beginnersklassen har i rutan.
 
Sv: hjälp fort!

men problemet är ju att det inte finns någon beginners ruta..
jag vet inte vilken ruta jag ska skriva in det i
resten har jag förstått
 
Sv: hjälp fort!

känns lite oseriöst att gör egna rutor :p
 
Sv: hjälp fort!

Du skriver i det numret som beginnersklassen har i openrutan.

Tex. Du ska starta i Reining beginner som har klassnummer 9, då skriver du 9 i Reining open rutan.
 
Sv: hjälp fort!

aha så de är i open jag ska skriva! :idea:

tack för svaret!
 
Sv: hjälp fort!

tycker inte alls att det är oseriöst, finns de inte någon ruta så får man helt enkelt göra en... ;) de är ju ändå bara den person som tar emot anmälningarna som ska förstå de ;)
 
Sv: hjälp fort!

Det valsar omkring en mängd olika varianter av anmälningsblanketten, uppdaterade i olika hög grad. På en del finns det en beginners-kolumn, finns det ingen kan man göra sig en.

Det som i hög grad underlättar för sekretariatet är när det skrivs nummer på klassen i rutan, inte bara ett kryss. Finns ett nummer så går det mycket snabbare att lägga in, och mindre risk för fel. Med ett kryss så kan man ibland få gissa sig fram till vad som menas.

/Ida
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
861
Relationer Har fixat ett annat nick för att skydda mig själv. Hoppas att ni kan ha förståelse för det. Jag skäms så att hela världen rasar. Håller...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 114
Senast: ekra
·
Kropp & Själ Och man egentligen mest känner sig fånig? Egentligen har det här väl hållt på av och till sedan några år tillbaka men mest de senaste...
Svar
3
· Visningar
3 076
Senast: Meggan
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
7 912

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp