Hjälp med boktitel!

Milene

Trådstartare
Behöver hjälp med en boktitel, har helt glömt vad den heter...

Boken är skriven av mamman till en tjej som i unga tonåren blir tillsammans med en rockmusiker. Hon börjar med droger och drabbas av schizofreni, och blir bara sämre och sämre. Det hela utspelar sig under ca 70-talet, i England eller Amerika. Läste boken för lääänge sen, 70, 80-talet.

Nån som minns..?
 
Behöver hjälp med en boktitel, har helt glömt vad den heter...

Boken är skriven av mamman till en tjej som i unga tonåren blir tillsammans med en rockmusiker. Hon börjar med droger och drabbas av schizofreni, och blir bara sämre och sämre. Det hela utspelar sig under ca 70-talet, i England eller Amerika. Läste boken för lääänge sen, 70, 80-talet.

Nån som minns..?
Inte som andra döttrar? Handlar om Nancy Spungen.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 341
Senast: cassiopeja
·
Äldre Hjälp mig, allsmäktiga buke, att komma ihåg titeln på en bok! Jag läste den som barn och den satte djupa spår hos mig, men nu när jag...
Svar
5
· Visningar
1 028
Senast: Cilva
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I april ställde jag ut en regnmätare i min trädgård. Fram till och med Valborgsmässoafton regnade det en del, men från första maj blev...
Svar
4
· Visningar
1 566
Senast: MJLee
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 325
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp