Bukefalos 28 år!

hjälp med sele

TheBeast

Trådstartare
Hej! Skulle vilja ha lite hjälp med denna "nya" loksele. jag tycker den är för tight runt halsen. Har ett hål kvar på den övre lokremmen. Kan man byta ut den mot en som är längre? tycker även den undre lokremmen är lite väl tight. Får knappt igen lokorna och när dom väl går ihop så är det riktigt tight! Tacksam för hjälp!
WC11E7S.jpg
IMG_1649_2.jpg
[/url] free upload[/IMG]
IMG_1649_2.jpg
IMG_1650_1.jpg
 
Senast ändrad:
Det är jättesvårt att se på bild, men av vad jag tror jag ser på bilderna så skulle jag höja lokorna lite. Sedan ska lokor sitta tight, mycket tightare än jag någonsin trodde innan jag fick hjälp att passa in min sele.

Är du medlem i nordsvenska hästen eller någon annan "bruksförening"? Iaf i mitt distrikt finns många engagerade människor som gärna hjälper till om de kan.
 
svårt att se på bilderna, speciellt när ena bilden ligger ner. Men jag tycker inte den ser för liten ut på bild.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 757
Senast: MML
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 266
Senast: kolblakkur
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 489
Senast: Hermelin
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 635
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp