hjälp med växter till balkong med em sol.

C

cämela

har tänkt köpa växter till balkongen...dock vill jag inte ha en tråkig blomlåda utan tänkte köpa 2 hinkar och sätta nåt träd eller dyl. nåt tips och vad gö man med dom till hösten? slänger? källaren eller kan amn ha dom inomhus? tacksam för hjälp..:)
 
Sv: hjälp med växter till balkong med em sol.

Köp dalior- går ypperligt att ha i hink och dom ska tas upp på hösten (gröndelarna tål inte minus och rötterna fryser på vintern)och förvaras torrt så dom kan bo i källaren utan problem.
Dom kan bli ganska trädliknande buskage på en sommar och finns i massor av olika former, färger och storlekar.
http://www.blomsidor.se/blommor/dalia/dalia.htm
 
Sv: hjälp med växter till balkong med em sol.

vad fina... dom går bra att ha även om man bara har eftermiddagssol?
 
Sv: hjälp med växter till balkong med em sol.

Dom gillar sol så är det 2 kalla timmar sent så kanske det blir för lite men hela eftermiddagen m sol så är det nog inga problem.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Har sett de superlånga trådarna om rumsväxter men känns lite mastigt att läsa igenom dem för mina väldigt specifika frågor innan jag...
Svar
11
· Visningar
1 576
Senast: Bapelsin
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 359
L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
4 315
Senast: TinyWiny
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 209
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vinterföräldrar 23/24
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Guldfasanerna
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp