Bukefalos 28 år!

Hjälp med WMM

linafina

Trådstartare
Jag vet att jag läst om Windows Movie Maker här på bukes för ett antal månader sedan i en tråd där det fanns en perfekt beskrivning som hjälper en att förstå programet. Med den kunde jag göra mina filmer. Nu har jag inte gjort det på ett tag och har helt glömt bort hur man gör.

Jag har sökt och hittat alla trådar men inte just det jag söker trots att jag är säker på att det var här på bukes som jag läste det.

Någon som vet vad jag menar eller som kan hjälpa mig förklara eller länka till nån sida där det står instruktioner vad man kan göra med programet?
 
Sv: Hjälp med WMM

Jag sökte på enbart ordet maker här i forumet Datorer och fick 85 träffar.

Har du kolla igenom alla de trådarna?

Tror faktisk inte att några äldre trådar är raderade från detta forumet om de inte innehållit helt felaktiga uppgifter.
 
Sv: Hjälp med WMM

Jag fick också upp lika många, men jag hade skrivit i den tråden där guiden fanns coh det gjorde ju att jag snabbt kunde kolla genom dom jag skrivit i. Hittade den inte. Men jag hittade en annan nu som är precis det jag söker efter :).
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 133
Senast: Sasse
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 327
Senast: Enya
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 776
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Visste inte om jag skulle göra en ny tråd. Men tänkte att jag inte skulle stöka till i VGV. Jag har fått uvi igen efter ett antal år...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp