Receptbelagt mot uvi

MJLee

Trådstartare
Visste inte om jag skulle göra en ny tråd. Men tänkte att jag inte skulle stöka till i VGV. Jag har fått uvi igen efter ett antal år. Jag kommer ihåg att jag tog en tablett som hjälpte efter ett dygn. Kommer bara inte ihåg vad namnet är - tror det började på D. Kommer inte heller ihåg vem som skrev ut det. Jag vet att jag rekommenderade den här på buke (inga träffar när jag sökte). Det är en tablett, brukade vara receptfri men gjordes om till receptbelagd.

Hjälp?
 
Stöka till vad, var?

Har man uvi så är ett enkelt kissprov på VC den enkla vägen till hjälp.
Vad skulle stökas till av det?

Jag menade att jag inte vill gå OT. Jag vet att jag har UVI, men försöker komma på namnet på medicinen. Allt jag kommer ihåg är att den var receptfri men sedan receptbelades.
 

Liknande trådar

Fritid Dottern skulle flyga United Airlines IGÅR, från Cincinatti till Chicago och sen Toronto, Kanada (!) - Köpenhamn. Med massor av extra...
2
Svar
23
· Visningar
2 860
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 446
Senast: Grazing
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 845
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag har letat och letat men hittar inget bra ställe att läsa om det här förutom på FASS, några vetenskapliga artiklar och lite Flashback...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 319
Senast: Myrstegen
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp