hjälp mej!

V

vasall_lover

hejsan allihop! jag skulle behöva hjälp med kostnader för häst, jag funderar på att köpa ett halvblod och funderar på om jag skulle ha råd. Han skulle ridas 5-6grr/vecka medelhårt och står uppstallad i eget stall så inga stallkostnader tillkommer. Snälla ni som har ett halvblod alt. varmblod- hjällp mej!! tack på förhand! :confused: :crazy:
 
nejdå...men jag skulle gärna ha hjälp med detta...Det är inte säker att vi skall köpa honom men om vi köper honom kommer vi ju köpa ett till halvblod o då vill man ju gärna veta hur mkt d skulle kosta... :)
 
nejdå...men jag skulle gärna ha hjälp med detta...Det är inte säker att vi skall köpa honom men om vi köper honom kommer vi ju köpa ett till halvblod o då vill man ju gärna veta hur mkt d skulle kosta... :)
 
Ok. Vet tyvärr inte kostnaderna för häst, men ett tips är att ta emot inackorderingar om ni har fler boxar för att dryga ut kassan lite :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 404
Senast: Fiorano
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 338
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 109
Senast: Red_Chili
·
  • Omröstning
Gnägg Hej alla underbara hästmänniskor! Jag är vuxen nybörjare och vill så gärna ha alla era tips och erfarenheter! Snälla, dela allt med...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 829
Senast: nejlica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp