Hjälp mig, borttappat dokument!!!

eliis

Trådstartare
Jag hämtade hem ett skolarbete från en bifogad fil från Hotmail. Skrev och hade mig på det dokumentet i flera timmar. Sparade fler gånger. Så jag stängde fönstret utan att Spara Som och nu vet jag inte vart det är! :cry:

Kan man hitta det?
 
Sv: Hjälp mig, borttappat dokument!!!

Om du kommer ihåg under vilket namn du sparade så kan du söka på det.
Tryck knappen Start och sedan Sök

Sedan brukar det finnas ett annat alternativ.
Om du trycker på kanppen start så får du upp ett alternativ där det står "senast använda dokument" eller nåt liknande..
Kanske hittar du det där?

AM
 
Sv: Hjälp mig, borttappat dokument!!!

Förmodligen ligger filen kvar i temp-mappen (kör... skriv in %temp%), vet du inte namnet på filen är det bara att sortera efter filtyp.
 
Sv: Hjälp mig, borttappat dokument!!!

hittade den! sökte först på vanlig sökfunktion och sedan med dolda mappar och filer. Då kom arbetet fram.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 503
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 217
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 626
Senast: Saigon
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 453
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp