Bukefalos 28 år!

Hjälp mig hitta en klänning!

Screenshot_20200726-193709.png


Gillade denna!
 
@Problematisk Vad blev det för klänning? :)

Det blev ingen långärmad alls :rofl:
Istället blev jag inspirerad av @MiaMia och köpte en glittrig långärmad topp som jag kan ha under massor av olika klänningar! Och så en sån här klänning från HM, inte ALLS vad jag tänkt mig från början (dvs vidare kjol, blommigt osv...) men jag blev dökär när jag provade den på så gick ifrån planerna :angel:
Tog klänningen i en storlek större så blev den lite längre också.
hmgoepprod
 
Det blev ingen långärmad alls :rofl:
Istället blev jag inspirerad av @MiaMia och köpte en glittrig långärmad topp som jag kan ha under massor av olika klänningar! Och så en sån här klänning från HM, inte ALLS vad jag tänkt mig från början (dvs vidare kjol, blommigt osv...) men jag blev dökär när jag provade den på så gick ifrån planerna :angel:
Tog klänningen i en storlek större så blev den lite längre också.
hmgoepprod

Haha, ja så kan det gå 😊👍 fin. Ser gärna bild på toppen också.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag vill köpa en smaragdgrön klänning. Det är något som hittills visat sig vara helt jäkla omöjligt :banghead: Mina önskemål...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 473
Senast: Krålus
·
Kropp & Själ På lördag är det dags för dop för min fadderson, jag ska alltså se presentabel up längst fram i kyrkan. Problemet är att jag är en val...
2
Svar
34
· Visningar
2 343
Senast: Ninnurur
·
Äldre Den 17/6 ska jag gifta mig i all hemlighet och hast (ni som känner mig IRL får gärna hålla den här informationen för er själva), och jag...
Svar
13
· Visningar
2 218
Senast: ztsu
·
Äldre Okej, buke - jag behöver en klänning. Inom ett dygn. Hinner/kan just nu inte scanna av internet själv, så jag behöver er hjälp. Spec...
2
Svar
24
· Visningar
2 721

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp