Bukefalos 28 år!

Hjälp mig med sadeltips!

Sv: Hjälp mig med sadeltips!

Edinburgh hopp är ite så lätt att få tag på... Kolla på t.ex. sandris hemsida om de har någon begagnad, men annars tror jag inte jag har sett någon...
 
Sv: Hjälp mig med sadeltips!

När jag letade dressyrsadel förut så vet jag att jag såg några till salu, det var därför jag kom på det igår. :idea:
 
Sv: Hjälp mig med sadeltips!

Fick tipset av hon som jag köpte sadeln av att prova en Cliff Barnsby. Hon har en på sin häst, och min och hennes häst har ju väldigt lika rygg. Fick prova hennes, den var något smal men verkade ligga an bra. Så nu håller jag gluggarna öppna efter en beg. sådan. :D
JR hade sadelmästaren vi tagit hjälp av förut "dömt ut", deras bossor är inte anpassade efter våra hästar eller hur det var hon sa. Så JR har jag slutat kolla efter.
 
Sv: Hjälp mig med sadeltips!

JR är ju rakare än Wellington, så det kanske är därför, men jag tycker du ska prova en innan du dömer ut den.
Vilken CB modell? De har många olika modeller med olika passform.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
355
Senast: Fiorano
·
Utrustning Efter 30 år som ryttare har jag för första gången fått ridsår, i ljumskarna. Sadeln är utprovad och ny, jag hamnar i en korrekt sits i...
2
Svar
20
· Visningar
2 148
Senast: Oknytt
·
Utrustning Trodde aldrig jag skulle posta en sån här tråd med bild med en sadel på hästens rygg, vet hur svårt det är att sia ngt.... Nu gör jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 644
Senast: caballus
·
Utrustning Är i akut behov av ny sadel till hästen. Har några andar trådar här där jag testar två sadlar, Prestige Michel Robert(34/17 ullstoppad)...
Svar
7
· Visningar
2 336
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp