Bukefalos 28 år!

Hjälp mig välja hundgrindar till bilen

Berin

Trådstartare
Jag har bestämt mig för att köpa grindar till min bil, en Volvo V70. Valet står mellan Mims variogate och Volvos egna originalgrindar. Jag måste ha dem den här veckan och därför är grindar som måste skickas uteslutet. Vad har ni för erfarenheter av dessa två sorter. Original Volvo kostar hälften av Mims men går ju bara att använda i just den bilmodellen. Mims är ställbara och går att ha i fler bilmodeller. Snälla, hjälp mig att välja!

Jag vill inte ha en bur p g a att det stjäl så mycket av utrymmet för hundarna. Galler ovanför baksätet har jag redan.
 
Sv: Hjälp mig välja hundgrindar till bilen

Jag har orginal grindarna och tycker att de är jättebra. Vi har en V70 till så vi kan flytta grindarna beroende på vilken bil i använder.
 
Sv: Hjälp mig välja hundgrindar till bilen

Tack för svar! Hur är det med om man har en hund som gärna vill ut och "trycker" på dem. Håller de sig kvar? Har fått för mig att fästena är lite veka. Vågar du lämna kvar hunden/arna med bakluckan öppen? Är de låsbara?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Skall köpa valp och har en kombi med galler mot baksätet. Vill ha galler så att man tryggt kan öppna bakluckan också utan att hunden far...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 824
Senast: apocalypsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp