Hjälp mig!

S

_sweety_89

Min dator krashade för att bra tag sen, och sedan dess fick jag installera om allt. Men jag vet inte hur man installerar ljudet? :crazy:
Någon som kan hjälpa mig?
 
Sv: Hjälp mig!

hmm om det inte funkar efter installation av windows så måste du ladda ner drivrutiner för det på nätet o då måste du veta vilket märke och modell det är på ljudkortet i din dator... kan du inte så mkt om datorer e det rätt svårt att förklara men om du har papper o sånt på den så kanske det står där... hittar du det så skicka ett pm till mig så kan jag hjälpa dig hitta det du behöver...


kom på en annan sak, skriv ner all information om modell o märke på datorn så kanske jag kan hitta det iaf....
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
6 693
Hemmet I förra veckan installerades äntligen den begagnade diskmaskinen som jag fick för flera år sedan. Första gången jag körde den så betedde...
Svar
7
· Visningar
761
Senast: corzette
·
Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
142
Senast: Gramse
·
Hemmet Som rubriken säger - jag vill utöka räckvidden på mitt Wi-Fi, helst både inne i huset och så att det räcker ut till stallet. Har idag...
Svar
5
· Visningar
347
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp