Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Hjälp! Resultatkalendern/Sverige..

Ebine

Trådstartare
Hej!
Undrar om någon skulle vilja kolla upp ett resultat till mig på en häst i Sverige? Jag har inte tillgång till resultatkalendern då jag varit utomlands i några år.
Messa mig om nån vill hjälpa mig!
Tack på förhand. :bow: Mvh Ebine.

Ebine

Trådstartare
Sv: Hjälp! Resultatkalendern/Sverige..

Tack. Jo jag vet, men vill veta mer exakt. Sitter o bläddrar, men man kan ju tex. inte se hur mkt poäng hästen totalt fick ihop under året osv.
Så om någon har en resultatkalender (borde ju vara många:)
så hör gärna av er.

Sv: Hjälp! Resultatkalendern/Sverige..

Kalendern finns inte i pappersform längre och har inte gjort det på några år, så enda sättet nu är att se på SvRFs hemsida. Om du söker på hästens namn får du upp hur många poäng just den hästen fått.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5536 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Fritid Nån som bor i Växjö och kan hjälpa mig med en grej..? En tjej jag jobbar åt vill köpa en sak från Hööks i Växjö (finns bara kvar där)...
Svar
0
· Visningar
212
Utrustning Hej! Jag har en halvklippt häst. Hon är 23 år gammal. De är 2-4 minusgrader på mornarna men temperaturen ligger på 5-10 plusgrader på...
Svar
8
· Visningar
452
Utrustning Hejsan! Jag har nu äntligen köpt min första egna häst😍 Hon kommer hem till mig om kanske 2-3 veckor. Vill gärna fixa en sadel så snabbt...
Svar
7
· Visningar
306
Hästmänniskan Hej! Jag har aldrig ägt en häst, utan har varit (och är) medryttare på ett antal hästar. Jag planerar att hyra en häst när jag börjar...
2
Svar
25
· Visningar
1 766

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Ledsen hund
  • hundvattenflaska

Hästrelaterat

Omröstningar