Hjälp, snabbt.

åke

Trådstartare
Jag har råkat spärra en adress i outlook express. Hur tar jag bort spärren? Snabbt svar tack...
 
Sv: Hjälp, snabbt.

Verktyg|Regler för meddelande|Lista med spärrade avsändare...
Sen får du leta upp adressen där, dock får du inte tillbaka ev. meddelande om det inte ligger kvar på servern dvs.
 
Sv: Hjälp, snabbt.

Nu kan jag inte lägga tillbaka dom på listan igen, Har åter lyckats spärra fel. Vart klickar jag för att lägga till?
 
Sv: Hjälp, snabbt.

Har du kollat på samma ställe där du tar bort dom?

Du har aldrig funderat på att tänka lite innan du skriker efter hjälp?

Man tröttnar på att hjälpa någon som så uppenbart inte ens försöker göra nått själv. Heltidssupport kostar.

Använd dig av Hjälp och Support i Windows till att börja med. :idea:
 
Sv: Hjälp, snabbt.

Jag har varit där inne och fixat. Men ändå kommer alla mailen i borttaget mappen... Nu la jag till alla igen men samma sak ändå. Jag har provat att starta om datorn men det hjälper inte. Det är därför som jag vänder mig hit.
 
Sv: Hjälp, snabbt.

Har du kollat på samma ställe där du tar bort dom?

Du har aldrig funderat på att tänka lite innan du skriker efter hjälp?

Man tröttnar på att hjälpa någon som så uppenbart inte ens försöker göra nått själv. Heltidssupport kostar.

Använd dig av Hjälp och Support i Windows till att börja med. :idea:


Herregud vad du retar dig på allt.
Vad gör det om hon ställde en sån fråga här. Kan du inte hjälpa så behöver du inte ens kommentera inlägget.
Senaste veckan har jag sett så otrevliga inlägg av dig, och jag förstår inte varför du ens bryr dig.
Eftersom du själv kallar dig för ragata. Så måste du ju vara medveten om ditt sätt...
 
Sv: Hjälp, snabbt.

Oj, det var ord och inga visor det. Tack för ditt stöd.
 
Sv: Hjälp, snabbt.

Vad menar du med att du inte kan lägga till? Ska du lägga till i spärrlistan eller godkänna dem?
 
Sv: Hjälp, snabbt.

Grana!

Om du tittar på andra inlägg av TS så kanske du förstår svaret ovan.

BTW:
Om DU nu stör dig så på mig varför öht kommentera det? För DU är alltid väldigt snabb på att kommentera mig :angel:
 
Sv: Hjälp, snabbt.

Den skall FRÅN spärrlistan och tillbaka till normal om du förstår. Jag spärrade fel mail i all hast.
 
Sv: Hjälp, snabbt.

Ok, men går du bara tillbaka till inlägg nr 2... :angel:
För att lägga till i listan för spärrade kan du gå in på Meddelande-menyn och sen Spärra avsändare när du har meddelandet markerat, men du kanske ska hålla dig borta från spärrningen ett tag låter det som! ;) :rofl:
 
Sv: Hjälp, snabbt.

Grana!

Om du tittar på andra inlägg av TS så kanske du förstår svaret ovan.

BTW:
Om DU nu stör dig så på mig varför öht kommentera det? För DU är alltid väldigt snabb på att kommentera mig :angel:


TS får väl ändå fråga vad hon vill, utan att du behöver vara otrevlig. Vill du inte hjälpa och svara så kanske någon annan vill det.
Vem som skrivit struntar jag i. Jag tänker aldrig på vilka jag kommenterar. Har jag gjort det ofta på dig, så är det väl antagligen för du är otrevlig..
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har stått och skruvat och fått en blåsa i handflatan, mitt i bland alla veck där. Märkte inte av den förrän jag skruvat bort blåsan...
Svar
2
· Visningar
286
Senast: Amha
·
Fritid Hej, Jag vill boka hotell, men kommer att ha en ny adress när vi kommer och ska bo där. Men jag är skriven på min gamla adress en vecka...
Svar
2
· Visningar
697
Kropp & Själ När jag är trött, så envisas min hjärna att jag vill ha något att äta, oavsett om det är hunger eller annat som gjort mig trött. Hur...
Svar
13
· Visningar
636
Samhälle På vägen hem idag så kom det fram en man till mig. Han sa att han på väg hem från sitt jobb hade blivit misshandlad och rånad på allt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 870
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp