H

Havregryn

Visste inte vart jag skulle lägga tråden, men antaratt lite hör hit. Om jag hoppar av skolan, kan jag då praktisera och få 3000kr som en praktikant får. blir myndig i år, de borde väl hjälpa lite..
 
Om din kommun har ungdomspraktik borde du kunna få en plats där du får betalt. Själv hade jag ungdomspraktik ett år efter jag gått ut gymnasiet eftersom jag inte riktigt visste vad jag ville bli... det var ett jättebra sätt att få pröva på precis det man kände för stunden. Detta år med ungdomspraktik har fått mig att välja yrkesinriktning.

/ Jenny
 
Tack för svaret, min syster sa också nått sånt liknande.. ska höra med dom..
/Martina
 

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 977
Senast: mars
·
Samhälle Har precis läst en låst artikel i Göteborgs-Posten där de intervjuat tre kvinnor som fått kontaktförbud utfärdade mot män". Männen har...
Svar
14
· Visningar
1 285
Övr. Barn Är det bara jag som ställer mig undrande till nyttan av all denna ledighet från skolan? Jätteskönt för barnen att få avbrott ibland, men...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
7 625
Senast: Soapbubble
·
Skola & Jobb Är det ide att höra av sig till skolan om man är reserv 2 på en kurs efter andra antagning? Eller får man ett meddelande på antagning.se...
Svar
8
· Visningar
540
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Maskat sjukintyg?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp