• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lady_flash
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 71
  • Visningar Visningar 6 422
Sv: Hjälm

Kanske lite utan för tråden, MEN NÅGON SOM VET VART MAN KAN HITTA EN SNYGG BRUN HJÄLM? :D:D:D

Haha spelar roll :rofl:

Jag har CRW ventilationshjälm, den är superbillig, rätt bra & skön. Men ska införskaffa mig en ny snart... :D

Och? Finns det någon regel om att man inte får skriva i gamla trådar som jag inte känner till?

Kunde inte sagt de bättre själv:D

Har en HiLitePlus (tror jag den heter) från Hööks som jag har haft 3 år nu.. funkar hur bra som helst:)
Beställde hem en IRH häromdan(: denna eviga längtan:bump::bump:

läste på en annan tråd att gpa å irh görs på samma fabrik.. ngn som vet ngt om de? isf handlar de bara om bokstäver å tusenlappars skillnad:cool:

Jag har en Charles Owen , modellen wellington , de kanske är de bästa köpet jag har gjort och de är värd alla de 2900 kronor man får lägga ut för den ,det ända dåliga med den är att den är grymt varm att rida i på sommararna, men vem står inte ut ? ;)

Har även en Aero wave, även den sitter som jag vet inte vad hur underbar hjälm som helst, hur skönt som helst att det är ventilhål , riktigt skönt i att rida varma dagar . :)

Jag har en svart euro-lite som jag är jättenöjd med. Lätt snyggast och bekvämast för det priset.

Och? Finns det någon regel om att man inte får skriva i gamla trådar som jag inte känner till?

Nu var det iof förra året jag skrev detta. Tråden är gammal, varför inte starta en ny? En som är lite mer aktuell.

:laugh:

Jag har en brun John Whitaker hjälm. I början fick jag lite huvudvärk av den men nu bara älskar jag den.

Liknande trådar

Utrustning Jag har som rubriken lyder problemet att ha ett väldigt smalt ansikte med ett gigantiskt bakhuvud, detta resulterar i att i princip ALLA...
Svar
4
· Visningar
657
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag behöver köpa en ny ridhjälm. Min nuvarande köpte jag 2013 när jag började rida (!!!) och den är verkligen long overdue. Jag är en...
Svar
7
· Visningar
794
Senast: Blyger
·
Utrustning Varför finns det inga hjälmar längre som inte har ett ställbart spänne längst bak måste vara något som lätt går sönder tänker jag?! Vill... 18 19 20
Svar
399
· Visningar
16 560
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Valp 2025