• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare liinda_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 46
  • Visningar Visningar 10 388
L

liinda_

Är det någon som vet vad det är för hjälm som bl a Malin Baryard, Michael Whitaker och även Linda Heed har nu under tävlingarna i Gbg?:bump:

Sv: Hjälm

hm okej, tänkte också det men jag hittar den inte någonstanns..?:crazy:

Jag reagerade också på att Malin hade ny hjälm, men det är INTE en av JW's hjälmar.
Någon av Whitakarna hade iaf en av sina "egendesignade" hjälmar, nämligen denna (klicka för större bild!):

Malins tyckte jag hade mer som en centrerad "cirkel" som glittrade lite? Lindas tänkte jag inte ens på :o
Vår väl kolla ikväll på sändingarna :)

Nä, den nya JW´n är det ju inte. Ja, det var det typ som nån liten fyrkant tror jag det var... Malin och Michael hade helsvart tror jag, medans Linda hade svart med nåt grått parti i mitten.

Mja, den helsvarta är väl inte så ful i alla fall tycker jag :smirk: :p

Jag tycker inte heller den är speciellt snygg faktiskt :crazy: ser "fyrkantig" ut på något vis.

Tycker den va snygg, den i helsvart. Men den är säkert jätte dyr!

John är inte den enda som använder JW2. Du har nog missat några ryttare...

Tyckte inte heller att den var speciellt snygg.
Den helsvarta var mer ok men.....nej, det blir nog ingen hit!:crazy:

GPA fluganhjälmen är coolare och framförallt Roffes med svenska flaggan på:)

Jag har inte nämnt nått om snygg/ful hjälm?

Svara på rätt inlägg tack!

kl
Oj jag såg dom hjälmarna inte förrens idag, varför höll dom inte kvar vid sina gamla? De är mycket snyggare!

Jag gillade den där med "glitter" uppepå, som en eller ett par av tjejerna hade (ej svenska tror jag). Minns inte vad de heter :o
Lite fräckt att ha till tävling tycker jag :)

Var hon Henselwood eller vad hon heter från Canada, sen hade ju Lund sin som vanligt. Någon som såg att Lund hade en fluga igår med MASSA glitter på?

Som CHW sa, Jill Henselwood - Black Ice och Tina Lund - Carola var det du menade :)
Även en ryska hade en "blingad" hjälm :D
royal05-1.jpg

TinaLund1.JPG

Farouk skrev:
Jag reagerade också på att Malin hade ny hjälm, men det är INTE en av JW's hjälmar.
Någon av Whitakarna hade iaf en av sina "egendesignade" hjälmar, nämligen denna (klicka för större bild!):

Malins tyckte jag hade mer som en centrerad "cirkel" som glittrade lite? Lindas tänkte jag inte ens på :o
Vår väl kolla ikväll på sändingarna :)

Stod det inte någonstans på mässan något om den nya "Malin-hjälmen"? den såg ut som den som Bayard hade på sig, är det hennes nya design? någon som vet?

När jag var i gbg så såg jag att Tina lund har nu mera en flughjälm.

När jahg kom in på mässan hittade jag även en skyllt där det stog "Nya malinhjämen"

Själv köpte jag flugan och trivs super i den:)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 343
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 479
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka